Ocean here I come

Cold as ice but totally worth it!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!



Jag försöker komma i kontakt med Karin, men hon har ju tyvärr slutat bloggat. Dock såg jag att hon länkat till din blogg, så ni kanske är vänner och du har hennes mailadress?



Anledning till varför jag vill komma i kontakt med henne, är för att jag har letat med ljus och lykta efter en klänning från h&m:s kollektion, beauty and the geek. Och snubblade över ett gammalt inlägg av Johanna att hon hade lyckats få tag i den. Hoppas hon kanske skulle kunna tänka sälja den :)



Mvh Caroline





2008-06-07 @ 11:10:31
Postat av: Helena

Caroline - Hehe, jo det kan du väl få men i och med att du inte lämnade någon e-mail så får jag väl vänta och se, jag skriver det helst inte här. Write your e-mail och så skickar jag den :)

Postat av: Caroline

Hejsan!



Tack så mycket :)

Här kommer min mail:

[email protected]

2008-06-08 @ 09:05:12
Postat av: J.M

SOMMAR BILDER JU! :D

2009-02-02 @ 20:35:06
URL: http://jannoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback