Hello again people!

Sorry att jag varit en aning frånvarande den senaste veckan. But I have worked my ass off (not literally unfortunatley). Lite kaos på jobbet så jag har fått jobba alla andras timmar i princip. Dooh - för dom, Yay - för min lön. I söndags hade jag jobbat 8 dagar i sträck!! Jag vet att jag inte ska klaga för det finns dom som har det värre, but I do.

Lite krasslig har jag också blivit, but again, I should not complaint. Jag jobbar imorgon och på fredag heldag, alltså från 09:30 till 19:15, på Glitter of course. Det är gött mos. Vet inte riktigt vad jag ska få ihop till lunch bara. Det är en aningen dött i kylskpåpet här hemma. Men det löser sig nog. Får jag en burk majs och lite tonfisk så är jag happy! :-)

På lördag är det Högskoleprovet som gäller... Uuuh. It is freaking me out big time. Håll tummarna för mig?Någon so har något bra tips inför provet? Mat? Sova mycket? Eller inget alls? Help!

Jag har massa mer att berätta, men nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon. Men jag får helt enkelt göra det nästa gång. Och ja, jag lovar att det blir snart :-)

Kommentarer
Postat av: nawiie

Helllo giirl! Jag ska också göra högskoleprovet på lördag! första gången. Har du gjiort det föruT??
lYCKA TILL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback