Glitter

Oj oj oj, var ska jag börja. De senaste veckorna har jag gjort alla butikchefs sysslorna på jobbet då min chef och min kollega har varit sjukskrivna (och är fortfarande).
Med andra ord: Helena har varit butikschef :-) And a really good one aswell. Jag är grym.

Det har varit så otroligt mycket att göra och fixa (mer än jag trodde). Jag har fixat ihop schemat, hängt ut nyheter, beställt varor och massor av andra jobbigare uppgifter. Det är verkligen jätteskoj med såpass mycket ansvar, men normalt sätt brukar jag lämna jobbet på jobbet. Om ni förstår vad jag menar. Numera, när jag är hemma, tänker jag på hur jag ska lösa problem som är på jobbet. Alltså så känns det som om jag jobbar dygnet runt.

Men jag ska inte klaga. Jag kommer att få en f e t lön i Maj, plus att chefen sa att jag kan skriva med att jag varit ställföreträdande butikschef i min framtida CV så kan jag lämna henne som referens. Gött mos. Hon ska dessutom bli mammaledig i Juni, så då tyckte hon att jag skulle söka hennes tjänst eftersom "jag är så duktig" haha :-) Wohoo! Vi får se hur det går.

Vi fick nyheter igår och det var mycket turkosa och rosa bijouterier. Cok güzel I might add. Så nu är min korg-för-varor-jag-lagt-undan helt full. Igen... Dooh. Det är farligt att jobba på Glitter.

Kommentarer
Postat av: Em

vad duktig du ar min lilla pingla!
tack for your text, forresten,
blev sa glad :D

pyss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback