jag ser det snöar

HUR mysigt på en skala från ett till tio är det att vakna av att Soma ringer klockan 09:00 och SKRIKER: HELEEEEENA, DET SNÖAR!! :D :D :D hahaha. Det var tio på mys-skalan i alla fall :-) Jag älskar snö!

Idag tvingade jag hit Mormor för jag ville att hon skulle hjälpa mig sy en klänning av ett tyg jag har som jag haft soom halsduk innan. Men det slutade med att vi möblerade om i mitt rum istället. Guuud vad stort det blev! Haha.. Fikade lite och nu ska jag diska och städa hade jag tänkt.

Men det jag sitter och grubblar på nu är mitt hår. Gaaah! Jag blir så trött. I miss my looooong dark hair :'( Men samtidigt vill jag inte färga mitt hår (det har fått stå ut med mycket under alla år). Nu är det bara till att vänta. I'll keep u updated!

image477

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah .. U liked??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback