were we still kissing when you knew that we were thrue..?

...were we still holding hands when you began to see us from another point of view? tell me -  was i slipping?

Timo Räisänen - Sweet Marie

Jag vet att detta är en upprepning under en kort period men jag kan bara inte hjälpa det. Jag har missat Timo så många gånger nu, att den senaste gången jag såg honom var två år sedan tror jag.. Blir deppig bara jag tänker på det. När jag tänker på alla timmar som jag lagt ner på att kunna låtarna på gitarr, alla fingrar som gjort ont.

did I hit the wall before I knew which way to go?

Lovers are lonely och I'm Indian skiljer sig så pass mycket från varandra att jag håller på att kremera över den kommande skivan. Vad kommer härnäst? Jag gillar Sweet Marie riktigt mycket, så nog har Timo fått min uppmärksamhet.

could not just understand when you said n-n-noo, n-n-n-no-no-no-NO!

Mitt bästa, enda och första Timo minne (än så länge) var när han uppträdde på Firhamnspiren på Göteborgs  Kalaset. Även då tog göteborgaren av sig sin tröja för alla små poptjejer som stod längst fram och skreeeeek. Kommer ihåg att han innan sitt uppträdande var ute i publiken och snackade med sina fans, sånt uppskattar man så mycket att man inte kan sätta ord på det. Så GO TIMO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback