coffee and a cigarette.. the finest I could ever get, just sitting here singing songs about nothing nobody right&wrongs

Magnus Tingsek - Nothing nobody right&wrongs

image374

Citat - You can feel traces of the contemporary soul of D´angelo, the progressive rock of Dungen, the funk of Sly, the electrical echoes of Depeche Mode all in a supremely danceable, uniquely Tingsek style.

Denna goda skåning sjunger soul med hjärtat och rockar med varenda cell i hans kropp. Han spelar de flesta instrument på hans två album (Tingsek och World Of It's Own) och hans kommande album som släpps under 2008 är mycket efterlängtat från min sida. Lång tid kvar, men som ni vet. Väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge. :-) Ska definitivt boka biljetter soon, till Chalmers spelningen 8 September i höst!


Kommentarer
Postat av: Dijana

Honom har jag också sett:D

2007-05-16 @ 19:27:12
Postat av: Helena

Dijana - NO WAY! Alltså jag blir galen haha. Kan du inte göra ett inlägg på dn blogg om vilka artister du sett live så kan jag fråga massa saker om spelningarna, muhaha! ;-)

Postat av: Anna

Jag vill också se honom live! Får se om jag kan komma in på kåren:) Hoppas!!!

2007-05-21 @ 19:34:12
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se
Postat av: Helena

Anna - Åh, jag håller tummarna för dig då :D

2007-05-21 @ 21:15:33
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: stina

han är vacker också minsann ;)

2007-05-22 @ 15:28:15
Postat av: Helena

Stina - Ja det kan man verkligen säga! Han är riktigt mumsig ;-)

2007-05-22 @ 18:45:25
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback