all the boys who the dance floor didn't love and all the girls whose lips couldn't move fast enough sing, until your lungs give

Fall Out Boy - This ain't a scene it's an arms race



Dessa grabbar har jag följt sedan deras första album kom ut och jag satt och undrade vad de sa i Sugar, we'r going down. Nu vet jag inte om jag gillar deras senaste album lika mycket som det första. Har någon av dem möjligtvis blivit en diva? Däremot gillar jag denna låtens sound, då de blandat lite hip-hop beats i några partier. Det är härligt att se när artister vågar gå utanför normen och sprida dess fan-base a bit. Biten när de är i studion är väldigt underhållande och jag kan tänka mig att hip-hop:are och rockare kan bli lika konfunderade. Men jag gillar det. Så kolla in videon vettja! :-)

image366

Kommentarer
Postat av: Dijana

Jag såg dom i Danmark för inte så länge sedan:D helt underbart var det..

2007-05-12 @ 16:47:53
Postat av: Dijana

varför kom inte min URL med:S

2007-05-12 @ 16:48:48
Postat av: Dijana

a men vad jobbigt...
http://www.alltheprettyface.blogg.se

2007-05-12 @ 16:49:17
Postat av: Helena

Dijana - Haha, jag förstår att det är du ändå! Waaow, nu blev jag avundsjuk ju! :D Vad roligt, jag vill också se dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback