Snow Patrol - Chasing Cars

Jag vet att jag nyss postade ett inlägg om att jag har fler manliga artister än kvinnliga på min blogg... och här kommer en till! :-)

Snow Patrol är som balsam för min själ. Majoriteten av de musikaliska talangerna kommer från norra Irland men bandet bildades i Scotland. För tillfället turnerar de i Nord Amerika, för att sedan bege sig till Ost Asien och efter det tillbaka till Storbritannien. Med sina 385 641 vänner på Myspace är de säkerligen påväg att säkra huvudrollen på musikscenen. Hade jag haft pengar hade jag åkt till Isle Of White och sett plus lyssnat på Snow Patrol den 8 Juni. Låten som jag bifogat nedan, kommer från youtube och det är fantastisk bildkvalite. Videokonceptet är vackert men samtidigt ledsamt. Dessutom har de ett av de snyggaste skivomslag jag sett på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback