Turkiet Hjärta Helena

För sex dagar sedan kom jag hem från den bästa sol-och-bad-semestern jag haft i hela mitt liv. Jag ÄLSKAR Turkiet och Alanya. Veckan präglades av färgglada drinkar (mina nya favoriter är Blue Hawaii och Tom Collins, mumma), heta nätter och heta dagar på stranden med simglasögon i högsta hugg.

Vattnet var det klaraste jag sett och dessvärre även det saltaste jag kännt, aouch i ögonen säger jag bara! Fördomar om invånarna försvann lika snabbt som min ljusa hy - och nu tycker jag bara att turkarna är helt fantastiska! I lööv them! Det finns så otroligt mycket att berätta men jag är fortfarande lite för trött för en lång berättelse. Istället visar jag några bilder.

Psst. Jag och
Karin har bokat en tillbaka resa 15 Juli så då sticker vi hem till Turkiet en vecka till =D

Uppdatering! Måste ju bara säga att jag kommer sakna Frajdays och mitt Flying Lamborghini race på rockbaren The Doors muhaha, men det är där Karin kommer in, tihi..

Stranden is the shit!
  
Turkisk afton på vårat hotell
  
What happened to the white-Helena?!
  
Melon (alla utom jag) och cigaretter (karin+helena)
  
Midsommar middag på den mumsigaste restaurangen på många sett ;-)
 
Små grodorna-dans på vår klubb The Doors, där vi var stammisar och the bartenders was wonderful
    
Boat tripp!
   
Sista kvällen i Alanya..!
    
Sista dagen :'(
 

Kommentarer
Postat av: Nea

Men gud vad kul ni verkar ha haft!
Jag är riktigt avis:D

Postat av: Frida

hahaha, vårat flying Lamborgini race kan aldrig göras om, finns bara ett orginal, " fan va suddig gatan är nu, va det såhär när vi kom"

2007-06-30 @ 21:42:35
URL: http://nywertz.blogg.se
Postat av: Frida

P.S Hell YEAH!!!

2007-06-30 @ 21:43:34
URL: http://nywertz.blogg.se
Postat av: Helena

Néa - Hihi, det har vi verkligen haft också! En resa att minnas resten av livet :D
Frida - Hahaha, det där kommer jag inte ens ihåg Frida (eh, minnesluckor? ja tack!) HEEEELL YÄÄÄH! :D Nästa gång vi är där tillsammans då j*vlar ska vi köra en encore ;D

2007-07-01 @ 20:53:48
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback