Hello my peeps!

Jobbtider är lika med dåliga bloggtider!

Hela veckan har jag gått upp som en zombie klockan fyra på morgonen för att ta tre olika bussar till Mölndals Sjukhus. Det har funkat bra, förutom att jag ett par gånger nästan somnat och hamnat i Lindome. Då är det bra att man har vatten som piggar upp en trött Helena. Denna veckan har känts otroligt lång och tråkig. Jobbet blir bara mer och mer som en skola. Där folk snackar skit om varandra och utfrysning sker. Jag orkar inte med det. Det som är roligt är att vara ute och städa (!) och prata med personal som är goa.

Det har även gått tre veckor sedan vi kom hem från Türkiye - och nu är det 27 timmar kvar tills jag och Karin är där igen!!! Det ska bli helt fantastiskt underbart att träffa alla igen, sola, bada och äta turkisk mat. Yummy is the right word. Jag har köpt fyra kilo spagetti, 6 stycken varma koppen och massa iste som jag och karin ska få i oss under en vecka. (För att spara lite mat-pengar och ha lite mer nöje-pengar.)

Framtiden ser ganska ljus ut.
Borta i Turkiet en vecka.
Jobba fyra veckor. (snaaaark)
Och sedan har jag plus k planer om flytt men jag berättar mer när vi kommit hem :-)

By the way! Jag kom in på de kurser jag sökt till i höst. Två foto kurser i Skövde och två musik teoretiska kurser i Göteborg. Det var roligt att se, men vi får se hur det blir nu. Jag vill helst gå foto kurserna, men jag har inte lust att flytta till Skövde. Flyttar hellre utomlands då ;-)

Jag kommer kanske inte vara super-high på att blogga men får jag tid och ork så kan jag lova att det kommer något här! :-)

Seni özledim askim...

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh hur var det hur var det?? Grattis till att du kom in på kurserna det var ju hur bra som helst! Alltid skönt att kunna välja bland sakerna :) Men jag förstår ju att du hellre vill flytta utomland *avund* hörs och ses. Kram Frida

Postat av: nawiie

heeeeeeeej, kent släpper nytt snaaaaart :)

2007-08-02 @ 03:43:21
URL: http://newl.blogg.se
Postat av: sofia

Aaaahaaaaa! Smart där! Det har ju jag med!^^,

2007-08-02 @ 10:11:01
URL: http://fiafideli.blogg.se
Postat av: nawiie

Nää det ska jag inte, ska du?

2007-08-08 @ 22:54:06
URL: http://newl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback