Jag älskar att åka buss

...och jag ska berätta varför!

För att det är den enda tiden på dygnet som jag har tid att slappna av och lyssna på musik. Nu när jag jobbar så mycket så sätter jag alltid på mp3:n när jag sitter på Grön Express påväg till eller hem från jobbet. Det är så skönt att försvinna ett tag och inte oroa sig eller tänka på något. Det som jag spelar på repeat hela tiden nu är denna underbara listan:

01 Rihanna - Cry
02 Aaliyah - I miss you
03 Feist - 1234
04 Petter ft ADL - Rostig kärlek
05 Rihanna ft Ne-yo - Hate that i love you
06 Lifehouse - Broken
07 Kleerup ft Robyn - With every heartbeat
08 Rihanna ft Jay-Z & Chris Brown - Umbrella (remix)
09 Sugababes - About you now
10 Rihanna - Please don't stop the music
11 Intizar - Nazar Boncugum
12 Intizar - Sensiz Olamam

I knooow, alot of Rihanna... But i have a phase with her now :)


Kommentarer
Postat av: nawiie

Petter-rostig kärlek i like


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback