and I have been ditching all of my friends

Fibes, Oh Fibes! - Still Fresh

Igår och idag jobbade jag på Glitter på Backaplan. Det var hur roligt som helst och jag skulle verkligen kunna tänka mig att arbeta där fulltid. Mina kollegor var supergoa och vi hade mycket att prata om. The down side var att jag såg massa smycken jag vill ha och jag är väldans pank. Men jag hade råd att köpa ett tre-pack med rosa plastörhängen, som jag fick 50% rabatt på. Yeah! Jag är en insider nu, muhaha. Jag lärde mig kassan på nolltid, hjälpte kunder som om det var mitt öde och städade bland smyckena som om det inte fanns en morgondag :-)

Det enda jag inte gjort är, dessvärre, pluggat. Nu, kvart i nio söndag kväll, ska jag plugga ihjäl mig hade jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: Em

Åh, vad fubbigt! Jag vill med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback