Shopping =D

Idag var jag och K och shoppade. Vi var i Kungälv, Backaplan och Nordstan på 4 timmar haha..
Jag köpte en trés beau rutig skjortklänning på Lindex, nya hörlurar till mp3:n på Hedéns, Lämnade in fyra filmer att framkalla på Hedéns och så köpte jag en så söt lila glittrig ögonskugga på Jeanettes!

Jag är mycket nöjd.

Åt en Big Tasty på Donken och jag tror inte jag varit så övergödd och mätt någonsin ^^,
Karin likaså haha, vi satt där och orkade knappt prata, så mobbat =D

Vi såg på Scary Movie 4 och Hostel igår. 
SM4 sög ganska mycket.

Hostel däremot... Det var den mest störda film jag sett tror jag. Jag mådde illa och trodde att jag skulle svimma en sekund där. Plus att jag nästan började grina.
Den första halvan av filmen var det typ bara massa sex och resten var en en slakt i princip. Usch, men konstig som jag är tyckte jag också att den var intressant.

Ikväll ska jag kolla på en massa filmer med Gentiana (bland annat Hostel igen, torture i know) och bara chilla det ska bli mysigt för det var ett tag sedan vi sågs nu =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ny adress, ny blogg, same old, same old. Love bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback