I'm not feeling well

Det finns nog inget tråkigare än att vara sjuk....
Jag fick en däng av förkylning-ont-i-halsen-och-hosta-tills-jag-dör-sjukdom i söndags eftermiddag.
Blä...
Och jag måste bli bra nu för annars missar jag mycket i skolan och jag vill INTE MOST CERTAINLY NOT missa debatten som ska ta plats på skolan på fredag mellan parti-folk från ungdomsrörelserna....!

PLUS att jag fyller år nästa vecka, och då vill man vara frisk. Men av någon anledning så har jag blivit sjuk på min födelsedag de senaste,,,,, säkert fyra åren. Peppar peppar, det ska inte få bli så nu.

I år har jag planerat en sak, mohahaha, som de ladies jag ska bjuda snart blir varse om! ^^,

Kommentarer
Postat av: Some kind of wonderful

Loving you is easy cause your beautiful .. Hope you get well soon MELON! saknar dig otroligt i skolan :(:( COME BACK !

Postat av: Helena

Me miss you alot toooo!!!!1 :(

2006-09-06 @ 12:38:49
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback