Den glada bakningen av TYSK CITRONKAKA

F i b e s ,  O h  F i b e s ! | G et  U p

- I can never see me be bored by you. I can never be together and be bored by you. We got to get up and make this happen.


Jajjemännsan! Här är det mormors bakning på G. Det blir väääldans mumsigt tror jag. Kanske lite fluffiig grädde till? ^^

Tjejerna kommer hit ikväll och vi ska ha taco-knytkalas och filmkväll. I'm looking forward to it. Det är därför jag bakar nu. Jag ska fixa köttfärs, majs, paprika och ost. Medan de andra fått andra saker. Somis ska ha med massa filmer hiih.

Åh, jag äter en mörk dumle nu, aaaaaaaah så gott! Gottegrisen det är jag!

Nästa vecka är vi lediga från skolan, hela klassen ska på praktikvecka. Jag ska vara på Ulvegärde Förskola inte långt från där jag bor, och det ska bli hur müsigt som helst. De små baaaarnen, längtar.

Ska snart beställa biljetter till Fibes, Oh Fibes! & Salem Al Fakir på Storan också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback