Hej

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har haft en del att göra, både i skolan och hemma och massa sådana jobbiga saker. Men nu är jag tillbaka och jag är tröttare än någonsin... Hehe, pessimistiska Helena. Det känns som om jag är trött och vill sova 24/7
Skolan is a pain in the butt that won't disapear och ändå fortsätter jag att göra mitt bästa med mina reserver. Många mår dåligt och jag med. MEN nu är det bara 5 veckor kvar tills det är SOMMARLOV =D
Det ska bli helt underbart! (Även om jag inte får jobb).

F.Y.I. (for your information) Jag tänker inte försvara mig för den musiken jag lyssnar på. Jag kritiserar inte personer som lyssnar på musik jag själv inte gillar. Behandla andra som du själv vill bli behandlad tycker jag stämmer in ganska bra här. Just nu är jag i en väldigt blandad-musik-period allt går i vågor =)
Jag vågar stå för det jag tycker. Vågar du?

A shout-out to the sun that has come out to play! Helt otroligt underbart att det äntligen blivit vår/sommar.

Om jag ska göra en snabb resumé över vad som hänt mig på det senaste så blir den såhär:
- valborg var väldigt skoj, den bästa som varit faktiskt! Kollade på cortégen i Göteborg och åkte till mig efter det och grillade och spelade jeopardy med mina vänner
- haft fem prov i skolan + ett flertal läxor
- köpt en ny mobil (!) en samsung e-360, min gamla var fanimej tre år :O
- solat och blivit brun =)
- spontan-festat med josse och hanin från 00.00-04.30 (det var roligt hihi)
- plus massa andra saker som jag redan har glömt på grund av mitt guldfisk minne;)

Nu ska jag koppla in våran nya skrivare och sedan ska jag plugga på projektarbets provet tills imorgon.
kräm på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback