Asos

   
1)                              2)                                  3)
  
4)                                    5)                               6)

    
7)                                8)                                   9)

Dessa kläder och skor skulle jag ha i min garderob om jag var rik ^^,
Okej, nu till allvaret. Om jag skulle välja ett par skor och en klänning, vilken tycker du är finast då?
I want your opinion, sommarskor och avslutnings klänning! Det var tänkt att jag skulle beställa med karin och emeli från asos när vi har fått pengar hehe. Men vem vet, det kanske slutar med att jag köper en klänning från mitt älskade HM. men skor vill jag definitivt ha, så speak out! XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback