Dagens låt - Berg & Dalvana

~ när jag blir grå, när jag faller orkar du för 2 ?

Av Kent... Igen.. Sorry, men just nu är jag i en kent-period, men snart utvidgar jag mitt register. Jag lovar ;)
Varje gång jag hör Berg & Dalvana tänker jag på hur mycket tid och energi jag lagt ner på att kunna spela den på gitarr, introt, versen, refrängen och allt det underbara....
Haha vilket sammanträffande, jag tänkte precis börja prata om min tröja som jag har skrivit
|: Am Em A7 C :| på, så tittar jag ner och POFF. Jag hade på mig den :D
Mitt minne är helt kasst verkligen. I vilket fall som helst så har jag många fina minnen till den här låten som jag önskar att jag kunde sjunga ut men vissa saker trivs bäst i mina tankar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt underbart bra låt!

//Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback