Dålig uppdatering jag vet =D

Forgive me bloggers, for i have sinned..! Jag har inte harit den mest ihärdiga bloggare som jag borde varit. Har haft så fullt upp med att ha riktigt sommarlov att jag knappt suttit vid nätet något alls den senaste tiden =)

Brännö-helgen var varm, solig, het, badig och festlig! Alla sådana ord på en helg. Med nattbad, tequila och vin, impuls-visit in till göteborg, yatzy, monopol och matlagning. Det var hur mysigt som helst.

Måndagen åkte jag ut till mormor och morfar och badade och solade, igen ;) & åt världens godaste lax med tillbehör. Får alltid lika god mat hos dom!

Tisdagen gick jag ganska mycket nere i Kungälv på grund av olika anledningar och sedan åkte jag med pappa och fredrik till göteborg och kollade på cyklar med mera. Sov över hos pappa, badade på Hawaii (badställe i Stenugnsund), lekte med elliot, spelade alfapet och så vidare.

Idag var vi på Returvaruhuset i Stenugnsund och jag fyndade en mee-väska för 15 kronor och ett rosa trähalsband för 10 kronor, wohoo!
Vid sex-tiden kom jag hem till Kungälv och då kom Gentiana förbi. Vi har suttit och myst ute på altanen i några timmar med choklad och istvatten. G blev lite hungrig så vi gjorde köttfärssås och spagetti, hihi.

Min älsklings mamma har varit i Madrid med jobbet sedan i fredags, vilket innebär att jag har varit hemma själv ett tag. (Syster och kompis har sovit i en husvagn i stallet och bror har varit hos pappa).
Det har varit väldans härligt, man har verkligen fått smaka på det där självständiga livet och fått mersmak på att flytta hemifrån. Men jag saknar min mamma. Hon kommer hem imorgon kväll. Jag ska åka med morfar till flygplatsen.

Jag ÄLSKAR denna svenska sommar som råder at the moment. Det finns inget bättre =)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Svensk sommar is the shit! :)

Må VACKERT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback