Allt i en enda kaka

Om jag skulle summera de två senaste veckorna skulle jag säga woho och hjälp vad lite fritid jag har!

Mamma har fyllt 40 & haft kalas
Sol & bad har förekommit varenda dag
Arbete mån-fre från 07-15
Robbie Williams konsert
En uppenbarelse om ny livsstil (mer om det senare)
Plus att jag nu kom hem från Ellös, Orust från en helg vid havet och sol/moln med Karin (Det var väldigt skönt. Lite ostadigt väder men vi har gått mellan Hasslevik, Trollevik och Ellös-badet som ekorrar i ett hjul. Flitiga med att promenera hihi. Fiska krabbor, badat varje dag, solat, ätit gott, spelat yatzy & fia med knuff, varit på Göksäter och shoppat med mera!)

Jag ska ta upp lite seriös blogging when I am free from work, jag jobbar bara en vecka till SEN HAR JAG SOMMARLOV =D
Dåär det mycket som ska ske; Brännö, EM-festivalen, Fjord-festivalen, Kräftskivor, Ellös-vecka, Fåglavik-vecka & en massa festligheter =D

Soma jag saknar dig min lille gos svamp!

Kommentarer
Postat av: ämäli

YES! Äntligen lite uppdatering ;)
låter som att du haft ett bra sommarlov såhär långt? :D

Postat av: Fredrik

Jag vill höra mer om din påstådda uppenbarelse! :)

Ch-h-h-heers!

2006-07-10 @ 19:07:59
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Helena

Ämääääli: Woho ;D Ja det har varit fucking gorgeous! Jag hoppas att du har haft det samma :) KRÄM

Fredrik: Muuuu, ja det ska du få det kommer ett inlägg om det snarast haha :D Må bäst!

2006-07-12 @ 21:57:37
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback