The laugh for this day!

Post-skilsmässosyndrom  


Postutlämning, Döbelnsgatan


(Det finns två köer. En till posten och en till Svensk Kassaservice. Kön till posten är jättelång men det är ingen kö till Svensk Kassaservice.)
Kille: Hej. Jag skulle vilja ha lite frimärken.
Kassörska: Ja då blir det kön till Posten.
Kille: Vaddå? Kan jag inte köpa frimärken här?
Kassörskan: Nej. Det här är Svensk Kassaservice. Kön till posten är därborta.
Kille: Men vafan! Det är ju samma jävla ställe! Ge mig frimärken!
Kassören: Kan inte det. Det DÄR(pekar) är som sagt posten det HÄR är Svensk Kassaservice. Vi är skilda sen flera år.
Kille (argt): Måste ha varit en jävligt uppslitande skilsmässa så jävla bitter som du är!
(Går ut ur lokalen ropandes) Ni borde pröva lite familjerådgivning nästa gång så kanske ni kan få delad vårdnad om frimärkena!!

http://www.tjuvlyssnat.se


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha den där är så jäävla rolig :D Jag älskar tjyvlyssnat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback