Jag har varit på Hawaii idag

Ja i Stenugnsund alltså, det finns en badplats som heter så =)

1.
2.3.4.
5. 6.7.

1. Hoppade i från denna stege ett antal gånger i dagens värme.
2. Jag gjorde mig illa någon gång mellan eller i eller under tiden jag var i havet, det gjorde ont >.<
3. Snacka om hrm-rufs!
4. Låg och solade och jag var bara tvungen att ta ett kort för när jg öppnade ögonen och tittade upp var det bara för vackert.
5. Fredrik lyssnade på PANIC! och chillade.
6. Brorsan är godast!
7. HUR kan jag MOTSTÅ att ta kort när jag ser detta registreringsnummer på en gul polo.?!
    7 4 7  i n  m y  h e a r t  <3

Kommentarer
Postat av: Ämäli

bild nr 2: aj :/ & bild nr 3: JAG VILL ÄTA UPP! :D

Postat av: Helena

Thank you Äm for those words :D

2006-08-18 @ 22:50:16
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback