Speed up the reading girl!

Jag har insett att jag läser böcker ganska snabbt. När jag väl börjat med dom det vill säga, och när jag fastnat så hårt för dom att jag sitter uppe halva nätterna för att "jag ska bara läsa liiite till, bara ett kapitel till sen ska jag sova". Mhm! Nu håller jag fortfarande på att läsa de böcker jag lånade på biblioteket, jag har väl fyra stycken kvar. Sedan Snabba Cash som jag lånat av Soma, och åtta pocket böcker som ligger och bara jäser i mitt rum.

Jag får nästan lite ångest när jag ser dom. Jag vill verkligen bara läsa dom nu. Men hur dålig boken jag läser nu än är så kan jag inte bara sluta mitt i den. Jag måste läsa ute den, och så är det med allt jag läser. Är jag helt konstig då? Det räcker inte med att jag har tvångstankar när det gäller siffran tre - ska jag köpa en bok tar jag den tredje, ska jag köpa mjölk blir det den tredje i raden - jag har låtit det påverka mitt läsande också. Jag är lite lätt rubbad som ni kanske förstår, haha.

Dessa är alltså roten till min ångest, at the moment.

image507

Kommentarer
Postat av: nawiie

ååååhh! Snabba Cash är min favvo! Har också en hög med böcker som väntar på att bli lästa, och en av de är faktiskt flyga drake ;)

Postat av: Maria

Ojj 4 manader !! Det var inte daligt maste jag saga ... hur lange har ni vart tillsammans ? :) Jo jag ska jobba har den har sasongen april-november.. för ett skandinaviskt resebolag. Ett hotell i Incekum (utanför Alanya) du kanske vet var det ligger ... dar ska jag va iallafall, och leka med barn hela sommaren! Ska bli skitkul =) Kanske ses i sommar da =) ha de

2008-03-23 @ 13:42:54
URL: http://marusschka.blogg.se
Postat av: fialott

I'm back! :)

2008-03-24 @ 11:28:19
URL: http://fiafideli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback