Move along..?

Jag, Helena Melin, har blivit besatt av att kolla på lägenheter på nätet. Det är inget fel i att bo hemma och jag trivs väldigt bra att bo hemma också. Men... Det hade varit så skönt med my own place.

Inreda allt från golv till tak, blanda ikea med second hand och bara go crazy! Jag längtar.

Min dröm är: bostadsrätt, 2:a, relativt centralt i Göteborg med en hyra under 3 000:-
And guess what?! I found it på Hisingen.

Men jag behöver ta lån för att fixa den lägenheten och det är jag inte kapabel till att göra vid tillfället. Buhu.. Så därför tittar jag lite på hyresrätter också, men det är som att leta efter en nål i en hö-stack. De flesta, jag hittar, vill ha inneboende eller hyr bara ut ett rum.

Jag vill helst bo själv, det är ju en av fördelarna med att flytta hemifrån... Eller hooor? Betala räkningar och laga mat till en. Haha, låt mig drömma i alla fall.. Denna byrån från ikea hade jag kirrat med en gång =)

image493

Kommentarer
Postat av: nawiie

åå, stort steg där. Hoppas du hittar nåt bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback