Happy new year everyone!

Som ni vet så älskar jag listor och jag ska därför köra en favorit i repris och skriva ner låtar som varit viktiga för mig under år 2007. Ni kommer se förändringar, men jag är positiv för jag gillar att variera. Det måste ju trotts allt  vara ganska tråkigt att bara lyssna på en genre.

Uffie - Pop the glock
Feist - Piste 9
Cold War Kids - Hang me up to dry
Snook - Längst fram i taxin
Petter feat Snook & Veronica Maggio - Inga problem
Måns Zelmerlöw - Cara mia
Slagsmålsklubben - Malmö beach night party
Danny Saucedo - Tokyo
Michael Bublé - Everything
Sean Kingston - Beautiful girls
Mange Schmidt feat Petter - Giftig
Alex Guadino - Destination unknown
Yves Larock feat Roland Richards - Zookey (Lift your leg up)
Justice - D.A.N.C.E.
Timbaland - The way I are
50 Cent feat Justin Timberlake - She wants it (Ayo technology)
Brick & Lace - Love is wicked
Jojo - Anything
Mario Vasquez - Gallery
Ciara - Like a boy
P.Diddy feat Keyshia Cole - Last night
Kevin Michael feat Wyclef Jean - It don't make any difference to me
Uffie - First love
David Guetta - Love is gone
Jennifer Lopez - Do it well
Mustafa Sandal - Indir
Intizar - Nazar boncugum
Niran Ünsal - Gönül hancim
Sibel Can - Cakmak cakmak
Westlife - I wanna grow old with you
Rihanna feat Ne-yo - Hate that i love you
Kenan Dogulu - Ex askim
Danny feat Therese - If only you
Rihanna feat Chris Brown - Umbrella (remix)
Axwell & Sebastian Ingrosso Vs. Salem Al Fakir - It's true
Bright Eyes - The first day of my life
Demet Akalin - Affedersin
Sugababes - About you now
Kent - Utan dina andetag
Aaliyah - I miss you
Kat De Luna feat Elephant Man - Whine up
Rihanna - Cry
Kleerup feat Robyn - With every heartbeat
Justin Timberlake feat Beyoncé - Until the end of time
Rihanna - Please don't stop the music
K-Ci and JoJo - All my life
Petter feat ADL - Rostig kärlek
Lifehouse - Broken
Feist - 1234
Regina Spektor - Samson
Kent - Våga vara rädd
Helena Josefsson - Never never
Peter, Bjorn and John -  Young folks
Shout Out Louds - Impossible
3 Doors Down - Here without you
Bloc Party - Kreuzberg
Fibes, Oh Fibes! - Nothing's gonna beat us this time
Hellogoodbye - Baby, it's fact
Justin Timberlake - Losing my way
Salem Al Fakir - It's only you
Snow Patrol - Make this go on forever
Vincent - Don't hate on me
Mustafa Sandal - Gel askim

Detta var alltså de 63 låtar som jag fastnade för lite extra mycket under år 2007. Haha, 63 stycken. Hm, ja jag älskar ju musik och detta är ju allt från hip hop till turkisk pop. Maybe i'm crazy? Nu börjar ett nytt år med nya möjligheter. 2008 ser jag fram emot på många sätt. Både ur en musik vinkel och from my life over all. Kärleken, jobbet, vänner, resor och familjelivet. Daamn, this is going to be an important year.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback