En sen kväll på Kungälvs busstation

Efter en kväll med bio+frida+tacos var jag på Kungälvs busstation kl 23:10. Som vanligt var det fulla fjortisar och raggare med sina flådiga åk som hängde där.

Kan ni se framför er: en liten minibuss som är målad som en enda stor svensk flagga?!?!
U n d e r b a r t.

När jag sitter och väntar på att bli hämtad så hör jag plötsligt några stå och prata bredvid mig så jag vänder mig om och där står det två killar.

Kille 1 - Neeej, men inte kan jag väl sjunga? Får jag sjunga?
Jag - Eeeh, jo men visst. Jag har inget bättre för mig...
Kille 2 - Får han sjunga för dig?
Jag får inte en syl i vädret för då sätter sig Kille 1 bredvid mig och börjar sjunga för mig medans hans kompis dricker öl och garvar ihjäl sig. Me också btw.
Kille 1 - (avslutar sången med) God keeps sending me angels like yooooouuuuuu!
Kille 2 klappar händerna.
Kille 1 - Tack så mycket. Jag heter Mahmooood Affaheeed. Tack så mycket. Vi ses. Hejdå!

HAHAHAHA det var så jäkla roligt. Ännu roligare när man själv är nykter. Men killen var faktiskt bra på att sjunga, he knew is stuff. Men däremot ingen konkurrent mot min älskling, vars röst är som honung för min själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback