please don't stop the music

Heeeeell no!

Eftersom jag har massa tid över för tillfället så tränar jag en del hemma. Och ja, vi har en gå-maskin hemma. Mobba mig inte, jag har till och med flyttat in den i mitt rum så att jag ska få dåligt samvete om jag råkar glömma gå på den. Paranoid? Helll yääh! :-)

Därför ska jag skapa en liten CD med bra musik och med bra takt att gå/springa till. We'll see how it turns out..

01 Kelis - Milkshake
02 Kat DeLuna feat. Elephantman - Whine up
03 Rihanna & Chris Brown - Cinderella
04 Kleerup feat. Robyn - With every heartbeat
05 Kent - Blåjeans
06 Rihanna - Please don't stop the music
07 Enur feat. Natasha - Calabria 2007
08 Dj Onur feat. Demet Akalin - Afferedsin
09 Kent - Kräm (så nära får ingen gå)
10 Axwell & Sebastian Ingrosso VS Salem Al Fakir - It's true
11 Danny feat. Therese - If only you
12 Sibel Can - Cakmak cakmak
13 Jennifer Lopez - Do it well
14 Timbaland - The way I are
15 Ciara - Like a boy
16 Brick and Lace - Love is wicked
17 Jojo - Anything
18 The Killers - When you were young
19 Snook - Längst fram i taxin
20 K'naan - In the beginning

Som ni ser har jag halkat in i en R'n'B period, but there's room for everything :-)
Nu måste jag springa, bokstavligt talat haha

Kommentarer
Postat av: Frida

I like your music :D Jag har en liknande lista som rullar i hörlurarna på gymmet, måste erkänna att "Wannabe" med spice girls finns med på den listan ;)

O du, den där kassa filmen, torra kladkakan och avslagna läsken är soooo ON! :D

Kramar!!

2007-11-09 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback