& när paniken bryter ut, ler du svagt oh viskar til mig du, är värd att dö för

Tamaaam (Okej), jag vet att det blir lite upprepning med listor men just nu blir det så. Förändringar kommer. Idag är det Grattis till min lilla goa syster Charlotte som fyller 17 år! Så därför har jag precis bakat choklad muffins med polly och non-stop i. Dessvärre så sprängdes polly-muffinsarna, jag tror inte att de ville bli grillade haha.

Nu kommer i alla fall ännu en CD-lista som jag precis fixade, kan vara skönt att chilla till denna sortens musik nu när vinterkvällarna börjar komma. Speciellt om man har en bra bok och en kopp varm choklad hiihi.

01 Aaliyah - I miss you
02 Michael Bublé - Everything
03 Kci & JoJo - All my life
04 JoJo - Anything
05 Westlife & Mariah Carey - Against all odds
06 Rihanna feat. Ne-Yo - Hate that i love you
07 Feist - Piste 9
08 Mariah Carey - Without you
09 Westlife - I wanna grow old with you
10 Sugababes - Too lost in you
11 Justin & Beyoncé - Until the end of time
12 3 Doors Down - Be like that
13 Daniel Lemma - If i used to love you
14 Kent - Utan dina andetag
15 Moulin Rouge Soundtrack/Ewan McGregor - Your song
16 Moulin Rouge Soundtrak/Ewan McGregor & Nicole Kidman - Come what may
17 Westlife - Swear it again

Alot of old shit and some new stuff, enjoy :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback