EMA in Munich

Jag tycker att många av de priser som delades ut var till helt fel personer. Avril Lavigne till exempel, fy fan. Vad är det hon gör egentligen? Någon slags high-school-pop-rock som "alla" ska gilla. Vad hände med den gamla Avril som sket fullständigt i vad folk ville ha för musik? Nej, henne gillar jag inte.

Däremot tyckte jag att Foo Fighters Dave Grohl och Taylor Hawkins var jäkligt roliga i deras co-hosting mellan varven. Varenda gång man såg dem blev de mer och mer dragna verkade det som. Haha, det är så det ska vara.

Liiiite sur är jag över att Justin och Timbaland inte fick något pris... Men vad ska man göra? Som Snoop sa: Skyll inte på mig om din favorit inte vinner, skyll på dig själv. Han var faktiskt ganska het i sin tyska outfit, men den där bling-bling micken han hade.. Hm... Big ego maybe.

Amy Winehouse. Dear god. Vilken katastrof. Tjejen vann ett pris men sa inte ett ljud utan gick bara av scenen. Sedan när hon skulle uppträda såg hon ju ut (och sjöng) som om hon var helt drogad. Eller har jag inte bara förstått tjusningen med henne? Brukar hon uppträda på det sättet? Någon som vet? Dela gärna med dig då.

Och Tokio Hotel.... Im not even gonna say anything. But... GAY!

Kommentarer
Postat av: Frida

det roligaste/mest tragiska var väl alla som knappt kunde säga tack på engelska..."hmm, thank you, mmmm we arrree väry proud thank you"

Saknar dig!!!

2007-11-02 @ 21:40:15
Postat av: Helena

Friiiida - Haha ja, och den svenska killen som fick ta emot värsta prestige fyllda priset... Riiiili ämbarasing liksom :D

Gaaah, saknar dig också!!!

Postat av: Siralio

Amy Winehouse är alkoholist så hon va nog packad..men shit va pinsamt det va...Nån borde ju kolla så dom åtminstone kan gå rakt innan dom får gå upp på scenen...

2007-12-11 @ 11:53:58
Postat av: Helena

Siralio - Ja det kan man verkligen säga, PINSAMT rakt igenom. JAG skämdes haha... Maybe we can get that job att titta after alkisar! :D

2007-12-23 @ 21:21:49
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback