you're so perfect you're so right as rain

The Cure - Why can't I be you?

Nu sitter jag med Frankenstein och ska jämföra den med I Capture The Castle i en engelsk bokrecension. Är klar med Madame Bovary, wohooo! Det finns inget bättre än att sitta och lyssna på GLAD musik när man pluggar. Det behövs verkligen, under omständigheterna!

Glad musik för mig är Håkan, Shout Out Louds, The Cure, Fibes Oh Fibes!, Scissor Sisters, Mika och Salem! men även att varva ner mellan rusen med Snow Patrol, Kent, Tingsek, Maria Mena och Keane.

Jag ska nu fortsätta att lyssna på mys-musik! Är så överlycklig att mina hörlurar funkar igen, bästa ljudet någonsin kommer från ett par svarta gummiproppar :-)

Kommentarer
Postat av: Maja

Muuusik är bäääst!

Postat av: Helena

Maja - Jaaaaa :D

2007-05-18 @ 13:41:05
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback