i'm not going down on my knees begging you to adore me

Magnus Tingsek - Shake the disease

Idag hade jag ett tal i svenska C om nedladdning och konsekvenser för skivbutiker med mera. Lägger upp den imorgon så får ni se vad jag skrev ihop på en dag!

Imorgon ska jag klippa & färga håret hos frisören. Imorgon kommer också min Glitter-lön, muhahaha! :-)

I övermorgon ska jag till tandläkaren och få en porslinstand och på FREDAG är det BALVALAND för min del, hihi. Klänning, skor, balbiljett och väska är klart. Nu ska jag hitta smycken, bestämma smink och hår och sedan blir det party :-)

Anledningen till att jag gör en liten sammanfattning är att jag vet inte om jag har tid i veckan att blogga så mycket, ska göra mitt bästa för att få ut musik till dig! I helgen jobbade jag på Glitter, pluggade och grillade samt såg ESC med vänner. Jag tänker inte ens kommentera festivalen, så besviken är jag. Kan väl säga att jag ska bojkotta den nästa år och hoppas att Ukrainas bidrag vinner bara för att jävlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback