I just want to be bothered with real love

Shout out Louds - Tonight I have to leave it

Idag blev det jobb på Glitteroch jag tabbade mig ganska rejält.. Pinsamt värre - jag öppnade butiken TRE timmar innan den egentligen skulle öppnat. Doh gånger tusen.. Jag fick för mig att jag började halv nio men jag började ett, och ja, det gick som det gick. Skäms som en idiot, men det var okej. Såålde för 1500 under den tiden så de blev glada :-) Fick  med mig en supersöt ring hem för tjugo spänn (half off).



Därefter blev det kalas för min Morfar, bäst som han är! Godaste och den mest efterlängtade maten sedan i fredags haha. Prövning av diverse studentklänningar och självklart prat om studenten. Vad önskar jag mig och så vidare.



Igår åt jag jordgubbar för andra gången i år (och idag badade mina syskon - galningar) det blir bara mer och mer somrigt. And i love it! Längtar till värme, bad och solbrända sötingar! Vissa jordgubbar var helt missbildade och såg ut som händer eller något annat konstigt, dumma italienska konstgjorda gubbar...

 
 Peace out y'all!

Kommentarer
Postat av: Em

haha, glitter-tabben var ju det bästa jag hört :D

Postat av: Helena

Em - DU! Det tyckte inte jag haha :D

2007-05-22 @ 18:48:10
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback