Criminal Minds eller CSI ?

CSI har jag följt sedan pilotavsnittet, Gil Grissom - William Petersen - är en gud. Warrick Brown - Gary Dourdan - är den andra favoriten. Det bästa avsnittet var helt klart dubbelavsnittet Grave Danger. Då Nick Stokes - George Eads - blir kidnappad. Jag kan inte börja se ett avsnitt utan att se slutet. Ringer någon och stör 10 minuter innan slutet, är jag inte hemma :-)

image351

Jag har hittat en annan gud i Criminal Minds: Matthew Gray Gubler. He is an expert on obsessional crimes; Special Agent Dr. Spencer Reid. The fact that Thomas Gibson aka Aaron "Hotch" Hotchner inte har rört en min på väldigt länge tycker jag är roande. Stackarn får inte le. Criminal Minds är väldigt medryckande också, men på ett annat sätt. Jag kan inte välja mellan dessa guldklimpar. Men du kan räkna med mig sitta bänkad mellan 19.45 och 22.00 på fredagar på femman.

image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback