card house dreamer

This Providence - Card House Dreamer

Pedikyr och maniky har gjorts och jag känner mig frääääsch.

Nu sitter jag och pluggar för fullt. Idag ska jag göra en svensk och en englsk bokrecension på Frankenstein av Mary Shelley, naturkunskapslabb, två engelska läxor och läsa svenska boken Madame Bovary.

Imorse var jag på Kungälvs Second Hand med min kära Farmor och Farfar. Min Farmor insisterade på att betala mina begär och jag kan inte säga nej till henne :-) Två halsband, ett par örhängen, två kjolar och en sjal för 150 kronor. Det kallar jag cheap!

Min farmor berättade att hon skulle in till stan i veckan som gick för att klippa sig och köpa en mascara. Klippningen kostade 1000 kronor och det hade slutat med att hon köpt Elizabeth Arden produkter för mer än 2000 kronor!!! Hahaha, jag skrattade så jag fick ont i magen. Det är så typiskt henne :-) Så hon spenderade mer än 3000 kronor på cirka 2,5 timmar, haha...

Jag lägger upp bilder på mina köp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback