Bring me joy, bring me life, bring me some that feels right.

Infinite Mass - Bullet

De senaste dagarna har varit präglade av ett internet-löst hem, städning inför student och allmänt blandade känslor. Det känns extremt konstigt att lämna en era på tre år bakom sig, det känns som om det var igår jag kom till Ale Gymnasium och inte kände en enda kotte. Men det är ju nu livet börjar kan man väl säga. Jag har många drömmar och jag ska göra allt för att försöka uppfylla varenda en. Härnäst kommer sommar, där jobb och utomlandsresa är planerat. Jag undrar verkligen vart alla från SP3CS är om ett år, fem år eller tio år? We'll see.

Kommentarer
Postat av: Karin

Uäääääääh, blir ledsen när jag läser sånt här....:'( Kommer storlipa hela fredagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback