Hellogoodbye - Here (In Your Arms)

Denna låten är lite speciell - mycket blipbloppigt sound och lite distorted voice.
Men nearden är ju för söt i videon. Glasögonen, yummy...
Sådant här hittar jag när jag sitter på nätet och letar fram musik. Denna hittade jag, hrm, på TRLs hemsida. Don't kill me. Om jag vill hitta nya godbitar brukar jag kolla på mtv, mtve, trl, ztv, myspace, purevolume, youtube, olika svenska och utländska radiostationer. Men den bästa är egentligen att bara ta med sig mp3:n till en kompis och "sno" hennes eller hans musiksmak ^^, Du får gärna stjäla min :-)


Kommentarer
Postat av: nawiie

hihi, kul att du antog utamningen. Det är ingen brådska, skriv när du har tid helt enkelt :)

kräm med socker och 747 koppar te!!! det måste nog vara det bästa jag hört på väldigt länge :) nu heter jag så på msn haha :)

hare bra (K)

Postat av: Helena

nawiie - haha vad skoj att du gillar det, i like it 2 :D

2007-03-09 @ 11:23:11
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback