i have to go

Regina Spektor - Samson

Jag vet inte riktigt vad det har varit med mig de senaste dagarna... Jag är trött och rastlös. Är det för att jobbet är slut? Är det för att det bara är 4 dagar kvar till flytten? Är det för att jag har mycket att tänka på och förbereda? Äsch, jag kan hålla på hur länge som helst.

Jag borde vara glad. Det är sol ute, fönstret är öppet bakom mig och det blåser lite lätt i håret. Min mamma är bäst. Min syster och bror bråkade förut och det enda jag kunde göra var att skratta. Jag kommer inte att se det på tre månader haha, det var det enda jag kunde tänka på :) Jag låter till och med min syster nypa mig bara för att jag ska få blåmärken och inte glömma hennes ettriga försök till att vinna över mig. Hur ska mina syskon överleva när inte jag finns här hemma för att agera mellan-hand för att bryta upp deras bråk? Jag undrar... Jag har i alla fall de bästa syskon som finns!

image472
Mamma, Charlotte och Fredrik

Sentimentala Helena kommer fram denna veckan. Det är jobbigt att säga hej då till folk man inte kommer att träffa, men vi kommer ju ses igen. Det handlar ju egentligen bara om 12 veckor.

Nu ska jag kolla på The Eternal Sunshine of The Spotless Mind, my favorite movie.

Kommentarer
Postat av: Em

du ska ju trots allt inte vara borta
för evigt, trollunge.
upp med hakan & tänk på alla goda
människor du kommer träffa i turkeyland.
mys på du,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback