Where does the unused love go?

Just nu är jag helt inne på Helena Josefssons album Dynamo. Skivan går på repeat konstant och jag börjar kunna texterna, vilket jag är ganska glad över eftersom jag planerat att gå på hennes kommande spelning på Liseberg :-)

Tänkte att jag skulle låta fantasin flöda och förhoppningarna likaså. Här kommer alltså konserter som jag vill gå på den närmsta tiden. Vad som händer beror på ekonomin tyvärr. Men jag ska göra allt för att få min vilja igenom!

19/4 - Vapnet (Henriksberg)
7/5 - Cold War Kids (Pusterviksbaren)
29/5 - Kristian Anttila (Liseberg)
5/6 - Helena Josefsson (Liseberg)
1/7 - Fibes, Oh Fibes! och Bo Kaspers Orkester (Trädgårdsföreningen)
20/7 - Salem Al Fakir, Moneybrother och Säkert! (Trollhättan)
7/9 - Håkan Hellström (Liseberg)
8/9 - Magnus Tingsek (Chalmers Studentkår)

Om jag går på någon festival eller inte återstår att se, hoppas hoppas hoppas! :-)

image311

Kommentarer
Postat av: Pauline

Tingsek ska bli ruskigt kul att se, hoppas han spelar gamla godinagr som nothing noboy right and wrongs och easier

Postat av: Anna

Tingsek vill man ju se som f*n! Hoppas jag kan smita in på kåren... De kanske inte är så noga? Hoppas hoppas hoppas.

2007-04-19 @ 20:57:43
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback