the beating of our hearts is the only sound

The Click Five - I think we're alone now

Fair du shopping aujourd'hui avec ma soeur, Charlotte. Hon köpte en massa saker (klänning, skor, solglasögon osv) medans jag fick vara med på det alldeles utmärkta köpet "Köp 3 betala för 2" på Skopunkten. Blev tämligen besviken på de silvriga skorna som jag nämde innan. De var alldeles för hårda och plastiga, i want better quality! Därför blev det ett par svarta tygskor, som är extrem sköna.


Nu var det tänkt att jag ska plugga psykologi inför morgondagens stora prov, men... Jag ska bara gå ut en stund i området och ta med kameran hade jag tänkt. Det har kommit så fina vår tecken som jag inte vill missa. I will update later! :-)

Kommentarer
Postat av: nawiie

ohlala faire du shopping :)
tack, jag ska krya på mig! :)

Postat av: Pauline

Dom skorna är ju sååååå fina :)

2007-04-19 @ 13:20:04
URL: http://laaavmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback