Sy-skola take two

I förrgår fick jag ännu ett syg efter att nära min kreativa sida och det kliade i fingrarna!

1. Jag klipppte sönder en gammal röd tröja (second hand fynd) samt ett stooort vitt linne (second hand fynd)
2.
Klippte till en lagom längd av det röda tyget och sydde veck i det
3. Sydde fast det röda på nederkanten av linnet
4. & sist men inte minst så klippte jag lite större hål till armarna och sydde där med
5. Et VOILÀ!
 
Jag är jättenöjd och den passar perfekt med det gråa linnet (HM) och
min gamla sport-vår-jacka som jag hittade i garderoben!


Kommentarer
Postat av: nawiie

hihi taccck, ibland kanske jaqg lyckas vara lite filosofisk. (A)
Jag facineras av dina egna sy-ihop/klippa-olika-grejjer saker :)

Postat av: Helena

nawiie - naw tack så mycket :D

2007-04-09 @ 11:51:20
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback