Svensk sommar tinar frusna själar

   
Dagen har spenderats med vänner vid olika tillfällen. Lite sporadiska infall med G till Kungälvs Fästning där glass var populärt och solen stod högt. Vidare till J och H där jag åt glass med chokladsås till, glass gånger 2 på en dag. Oj, får nog akta mig så att balklänningen fortfarande passar :-) Vi gungade, spelade gitarr och hade det mysigt!

Den blåa koftan jag har på mig köpte jag på Second Hand igår för 30 kronor. Även en lång blåvit randig kjol som jag ska ha som klänning med ett blått tillhörande skärp till (20 kronor). Här kommer lite fler saker jag köpte! Jag älskar Second Hand. Min mamma avskyr det. Vad tycker du?
 
(Väska 20 kr) (Halsband fr vänster 5 kr, 30 kr, 5 kr)


Kommentarer
Postat av: nawiie

åå ja älskar sånna gungor :)

Postat av: Frida

vilken grymt snygg väska. Dom där gungorna är skojsiga.

2007-04-16 @ 20:42:30
URL: http://frokenmoberg.blogg.se
Postat av: Helena

Nawiie - Jag med, man kan nästan nå himmlen :D
Frida - Waaoh, tack så mycket :) Ohyeah!

2007-04-16 @ 21:35:15
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback