Music Non Stop At The Moment

Just nu har jag fastnat i ett träsk där Fibes, Oh Fibes!, HelloGoodBye, I'm From Barcelona, Helena Josefsson, Salem Al Fakir, Snow Patrol, The Click Five, Tiger Lou och Veronica Maggio gillar att vistas.

Det är inte fy skam och jag klagar definitivt inte!
Men jag är på jakt efter lite ny fräsch musik, så jag skulle vilja veta vilket ditt hetaste tips är just nu!
Jag är ju i ett ständigt sökande efter ny och go musik, men på senaste tiden har jag helt enkelt inte haft tid. Skolan är ju inne på slut-spurten. (3 veckor till balen och 5 veckor till studenten!)

image327

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, ja, jag har hört det från flera stycken! Vi hade det jättemysigt!

Postat av: Anonym

Hehe, ja, jag har hört det från flera stycken! Vi hade det jättemysigt!

2007-04-25 @ 06:52:38
Postat av: Karin

Shout out louds, Bo kaspers...hm.. *kollar winamp* Beatles! The Embassy! Weeping Willows!

2007-04-25 @ 22:11:56
URL: http://konstverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback