för jag har pratat med Salem och rört vid hans hår

12 April Trädgårn en varm vårkväll klockan tio i tio blev jag lycklig. Salem och Co' kommer inrusande på scen och fullkomligt omfamnar stället. Publiken bestod av allt från 18 åriga galna tjejer (som jag) till 50 +:are med en vinare i högsta hugg. & alla avgudade Salem Al Fakir igår kväll.

Denna konsert har jag väntat på sedan jag först såg honom på Musikbyrån (SVT1) i november förra året. Hans yviga-underbara-lockiga-troll-kalufs var till och med bättre i verkligheten än på bild/tv/video.

image293


Förutom de kända hitsen Good Song, It's True, Dream Girl och This Is Who I Am körde han bland annat Devil Look, Tell me, Damien and Bob, Thank you och två nya låtar som var helt fantastiska. Konserten var väldigt månsidig och det fanns allt från godnattsaga till hårdrock. He is multi-talented and it is absolutley genious!

Jag är medveten om att jag är ganska partisk och lyrisk nu, men hur kan man inte vara det när man är i samma space som det glada yrvädret Salem Al Fakir?

Han verkar vara en väldigt go, down-to-earth helt vanlig kille. Man glömmer ibland att ens idoler är bara som du och jag, vanliga människor som också blir glada över komplimanger.

Citat som: Jag försöker odla mustasch nu... WOOOOOH! (publiken) Haha, men jag är nog den ende araben som inte har mycket hårväxt för den växer inte!

Efter konsertens slut drog jag och K kvar lite och detta resulterade i att vi fick träffa Salem med stort S!
Inte nog med att vi pratade, hälsade i hand och kramade Salem. Vi fick röra hans hår.
Jag sa att jag har en fetisch för hår och jag bara älskar ditt (pose från Salem) Varsågod! När jag rörde hans mjuka lockar gav jag ifrån mig ett Åh:ande och då utropar han Haha, du är på riktigt!

Och ja, jag är medveten om hur jag låter. Som en stalker med stort S och som ett litet barn, men det gör inget.
Som sagt, jag blir 5 år igen vid tillfällen som dessa. Kalla mig cp.

Jag har inte varit såhär lycklig på länge.

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som du har haft en toppen kväll :-)

Postat av: Néa

Haha, naaw, vad söt du är:D

2007-04-14 @ 04:12:16
URL: http://tussilago.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag bara älskar Salems hår. Lyckost dig som fick toucha det...

2007-04-14 @ 18:19:14
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se
Postat av: Lisa

haha ja han är snyggggg

2007-04-14 @ 20:58:22
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Helena

Elin - Det kan man minst sagt säga :)
Néa - Hihi :D :D
Anna - Haha, då är vi två! Ja, känner mig en aaaaning glad ;)
Lisa - Oh yeah he is :D

2007-04-14 @ 21:21:56
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: annie

haha, frågade dig i mitt svar om du var lika impad av konserten som jag var och det förstår jag nu när jag läser detta att du var :) vad kul att träffa honom!

2007-04-18 @ 19:07:16
URL: http://fashionize.blogg.se
Postat av: Helena

Annie - Muhaha :) Ja det kommer jag leva på väldigt länge som sagt!

2007-04-19 @ 11:31:16
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback