Har varit lite tankspridd den senaste tiden...

...och det är min ursäkt till att jag inte skrivit mycket.

Vad har hänt i mitt liv..?

- Jag har upptäckt att killarna i Cute is what we aim for är runt 18-19 år <3
- Jag har varit utan AAA-batterier i en hel jävla vecka. Det var hemskt att inte kunna lyssna på mp3:n.
- Ale gymnasium har haft värdegrundsdag för att visa extra mycket hur bra skola vi har.
- Annelie och Soma har fyllt 18 år, Congratulations!
- Jag insåg att jag inte kan köpa fler tavlor, vykort, ramar och liknande för i mitt rum finns inte en enda plats på väggarna, om det inte ska se osmakligt ut förstås. Men det vill jag ju inte!
- Jag åt världens godaste hallonsorbé-milkshake på Café Dali i Gbg.
- Jag har rökt vattenpipa, äpple style.
- Pratat med vännerna.
- Funderat ännu mer på vad jag ska göra efter studenten. Jag har stora drömmar.
- Letat praktikplats men det är svårt att hitta någon som man tycker är rolig och som är ledig.
- Butterfly Effect på 5:an, grymt bra!

Bland annat...!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, jag ville också se Bytterfly effect :(

Postat av: karin

*host*

Besök sidan :)

2006-10-22 @ 22:12:57
URL: http://fashionista.webblogg.se
Postat av: Ämäli

mycket att tänka på för en sån liten som dig ;)

2006-10-23 @ 18:07:40
URL: http://www.nogg.se/kokoshallon
Postat av: Helena

Karin: Men no! Jag vill se den igen ändå, så vi kan la se den snart?! Det var längesedan vi hade filmkväll ;)

Äm: Heheh :D Jag? Liten? I hjärnan ja :D

2006-10-24 @ 18:38:55
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback