Dagens dagisbarn

K r i s t i a n  A n t t i l a | P a u l  W e l l e r

- Åh doktor! kan du ge mig någonting så jag blir sjuk, helt ur balans? Åh polis! ta och nita mig och spärra in min längtan, min känsla och min chans…

Min nya favvoooooo! Och den sista dagis-dagen idag :(
Jättetråkigt! Men jag hade väldans roligt idag.
Tunnbröds-bakning equals mjöl och deg överallt.
Jag skänkte massa barbie dockor+bil+möbler+kläder, indian utstyrsel, nalle puh hus, halsband och väskor, alliohopa blev superglada. Det ABSOLUT BÄSTA var när tre av killarna tog alla glittriga, färgglada halsband och lade dem i en liten fin låda och sa
" Fröken, fröken! Detta är våran skatt, vårat guld och vi ska vakta det. INGEN får ta det."
Och så tog de på sig halsbanden ibland, hajtands halsbandet gick verkligen hem hos E! ADOREABLE!!!!
Råkade dock ut för a minor accident med mina glasögon när vi lekte, de brottade ner mig när jag var monstret som skulle ta deras skatt och det resulterade i att glasögonen borrade in sig bredvid vänstra ögat. Det sved som faaaaan, gjorde ont :( De blev lite böjda men jag ska till optikern på måndag och fixa det ^^,
Suck... Vill inte sluta, det var verkligen roligt. Det var de där små stunderna, guldklimparna, då man fick SÅ mycket tillbaka. Då man bara ville äta upp dem. Eller åtminstonde ta med dem i väskan :)

dagis barn
(inte mina barn, det är någon annans)

Kommentarer
Postat av: karin

wuhäääää! Jag vill inte heller sluta :'(

2006-11-25 @ 10:40:15
Postat av: Helena

Vi kan skippa skolan och vara med barnen istället?! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback