Tack Nettan!

Fick sluta tidigare idag OCKSÅ!
Nettan som jag går med sa att vi var klara med alla sysslor och då var klockan 12. Städcentralen skulle ha midsommarfirande med mat och sång och eftersom jag inte hade haft med mig något så kändes det dumt att vara där och äta, så jag gick med mamma (hon jobbar på labbet på mölndals sjukhus) och delade en kebab pizza och fanta. Det var trés bon!
Men jag gick i smyg, hon sa att jag kunde gå så skulle hon inte säga det till någon... Skulle jag ha varit kvar i tre timmar till så hade jag bara suttit on my arse and been quiet. Jag var busig idag igen ;)

Ont i ryggen, KNÄCK, igen men det är la inget.. FÖRRESTEN!! Jag fick ett samtal förut. Jag har fått ett till JOBBERBJUDANDE på Marstrand =D Yaaaay! Han skulle ringa imorgon och berätta om jag får det eller inte. Någon tjej hade hoppat av i sista sekund och han ringde mig och två andra personer.
Jag sade att jag slutade 14 Juni och att jag var intresserad att arbeta efter det datumet =D Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback