Somna i solstolen ? !

solbräääändaSåhär hade det sett ut om jag hade somnat i solstolen. Jag har solat nu i ett par timmar och jag var väääääldigt trött så jag fick gå in och lägga mig en stund för annars hade jag nog blivit bränd och röd som en tomat. jag var nämligen uppe sent inatt och kollade på SpongeBob! Jag älskar det!!! Jag ska göra en lista med alla bra saker som squidward säger och lilla spongebob och korkade patrick! =D Den kommer in här inom den närmsta tiden. Hihi, nu ska jag göra iordning i mitt rum (städa) och fixa grillen innan mamma kommer hem från seglingen. Weei

sponhgebob <3

Kommentarer
Postat av: Soma

Mohahahahaahahahaha! GEEEKKK!!!! :P:P Jag älskar med spongebob! hehehe Vi kanske kan hänga någon gång tillsammans och kolla på SB??

Postat av: Soma

Mohahahahaahahahaha! GEEEKKK!!!! :P:P Jag älskar med spongebob! hehehe Vi kanske kan hänga någon gång tillsammans och kolla på SB??

2006-06-07 @ 21:45:04
URL: http://milanistas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback