Hello honey, I'm home :)

Överraskade tjejerna igår med att komma till Brännö ändå. Ville inte sitta hemma och vara sjuk och ha tråkigt så jag åkte dit med buss, spårvagn och båt i två timmar och var sjuk MEN hade roligt hihi =D
Emelie och Soma skrek av förvåning och glädje (? haha) när de såg mig sitta i den gulliga stugan på Brännö, Karins sommarstuga med andra ord. Åkte hem vid elva och bla bla var hemma med mamma (som varit ute och partat ;)) och gick inte och lade mig förrän vid halv fyra.
Jag är en sådan nörd.
Ska jag berätta varför jag var uppe så sent?
Jag kollade på kameror och läste min bok Bejing Doll så sent... I need som proffesional hel people!
Anyways...!
Nu sitter jag i min obäddade säng med pyjamas på mig och är sjuk.. Så tråkigt.

MEN, det hindrar mig inte från att åka till LINDHOLMEN och se HÅKAN HELLSTRÖM & VERONICA MAGGIO uppträda senare ikväll!!!!

Får åka vid sex-tiden... Tror jag... =D

Men kolla på
denna kameran, jag gillar den..?

Nu ska jag vara lite filosofisk av mig tänkte jag :)

Nae.. Nu tog jag en titt på mig själv, I'm pathetic man.. Sitter här i mitt lila nattlinne med snobben på, äter Ahlgrens bilar och sprutar nässpray upp i snoken (SNOOK ^^)

Fan, jag börjar få ont i ryggen... Borde kanske göra iodning mig eller nåt... Nääe, jag orkar inte.
Förövrigt så har jag suttit och väntat i cirka en och en halv timma på att fucking fujucolor ska ladda upp mina frankrike bilder från förra årets språkresa. Men det går fanemej saktare än en snigels framtåg...!!!! GAAAAAAH!!!

Emeli - Jag SKA sy din klänning & den kommer bli fin, men jag måste bli frisk innan orkar inget nu, typ..
Karin - Du & jag ska ha en sy-dag likaså.
Soma - DU ÅKER TILL ENGLAND PÅ TISDAG OCH JAG KOMMER SAKNA DIG NÅGOT OFANTLIGT STORT MYCKET!!!
Emelie - I'm your smultron
Jessica - I miss you
Gentiana - We need to talk...

Now i have spilled my heart out, so be gentle, damn I'm such a dramaqueen :)

I need a life! Nu har jag knarkat The Ark i... Måste tänka.. Det tar alltid ett tag...................... FYRA TIMMAR! 10 olika låtar har gått på repeat i fyra fucking timmar hahah oj =D

The Angel: Helena...
The Devil: Ja?
The Angel: Nu måste du börja sysselsätta dig annars kommer du får liggsår, jag tänker bara på ditt bästa!
The Devil: Det gör jag med, stackarn behöver ju vila sig... I sängen, med massa piggelin och Ahl-bilar!
The Angel: (Skakar på huvudet) Motion och en dusch! Det röstar jag på! Jag vet att JAG vinner för Helena vet att jag har rätt, sådeså!
The Devil: I'm just gonna sit down and relax because i know what Helena is made of... :)

Piggelin here i come =D See you later!

Kommentarer
Postat av: emeli

hihi, jag längtar! den kommer bli supersnygg! ^^

Postat av: Fredrik

Vad tråkigt att du är sjuk., Jaga hr fått spraya upp nässpray i näsan så den känns söndersprayad. Typ. Jobbigt. Låter ju kul att du avr på Hellström ocha tt det avr så bra. Hade ju gärna avrt där, faktiskt.
Ahlgrens bilar is the shit alltså. Så fruktansvärt goda att man nästan mår dåligt av att trycka isg dem... haha eller något...
Då du säger (skriver?) Brännö så kopplar min hjärna genawst mig fram till Hellström och hans fina låt "Brännö serenad". Haha.

Må VACKERT

2006-06-18 @ 11:59:55
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Helena

Emeli: Du får säga till om du vill ha en deadline, jag är bara lite worked-out after work you know :)

Fredrik: Ja, JÄTTESYND att du missade det, verkligen! Men han ska ju uppträda på både skansen, typ 13 juli, och liesberg, 22 september =D
Naaw, brännö, me love

2006-06-21 @ 19:45:52
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback