Grattis Karin!

18 år idag =D woho!
Igår firades hon med buller och bong (?), med förfest och krogen (som jag inte var med på för mina föräldrar planerade så bra att jag fyller 18 i september) men i vilket fall som helst så var det jätteskoj.
Massa nytt folk och även de gamla; emelie, sångfåglarna helena och emeli <3 och hedersgästen karin!

Gårdagen präglades även av sol och årets första dopp i havet. Det ar brr-kallt först men sedan domnade man av och det blev genast skönt! Idag åkte jag och mamma till mormor och morfar igen och badade och solade. Jag har blivit ganska bränd lite överallt haha men det är väl en del av hela grejen ^^
Grillning och mys med syster och mamma på kvällen avslutade en väldigt härlig dag. Det enda som är lite jobbigt är att sitta för jag brände mig på rumpan XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback