Fredrik is a big boy now

Den klassiska avslutningen.
Den blomstertid nu kommer. Tal & skämt från rektorn. Förväntansfulla små barn i väntan på sommarlov. Stolta föräldrar (vänta bara tills de kommer i puberteten). Tårta & kaffe i klassrummet.

Min lilla bror Fredrik var snyggast i sin fina tröja & skjorta & linne byxor & converse. Han såg även busig ut när han gick över plankan med en lila ballong i handen och ett fnissigt skratt som hördes dit jag stod. Han var så glad och go, så ung och oerfaren, hjälp vad jag låter gammal!
Mamma, pappa, mormor, morfar, farmor och jag var där för Fredrik aka Milton och nu efter sommaren ska han börja sjuan! Hela högstadiet framför sig (wich I'd rather die than go back to) men han kommer ju få en egen unik uppfattning som ingen kan ta ifrån honom!

All lycka i världen till min bror (som kan vara snäll & bra att ha ibland) Du är bäst!

fredrik

Kommentarer
Postat av: leoni

syskonkärlekn e den bästa kärleken, även fast man bråkar med dom..ganska ofta;P

Postat av: Fredrik

haha var på min brors avslutning idag. Anton är hans namn. Dock inte lika fint som Fredrik ;) haha Tja, de växer upp snabbt de små liven... Själv ser jag grymt mycket gfram emot nästa års avslutning aka Studenten... :)

Må ABSOLUT bäst

2006-06-14 @ 19:00:20
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: ras-pas

hahaha ;)

wöööwöwöwöwööööw

Rasmus was here!

2006-06-14 @ 23:50:45
Postat av: Helena

Leoni: Håller med dig till 100 % det finns inget bättre, nästan ;)

Fredrik (!): Ja verkligen, Anton var också ett fint namn haha ;) Oh, jag med! Det ska bli super-kuligt! Hoppas att det blir fint väder =D

Rasmus: Weeeeeii :D hej på dig! Du sjöng väldigt väldigt fint igår!! :D kramar

2006-06-15 @ 00:02:27
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback